Polski launch platformy spacing.com - globalnej wyszukiwarki przestrzeni coworkingowych

Platforma spacing.pl działa już oficjalnie w Polsce ! 29. maja w Brain Embassy w Warszawie odbył się event poświęcony prezentacji portalu jak i debacie na temat rynku coworkingu w Polsce.

Writen by : Spacing | 09-11-18

29. maja oficjalnie na rynku polskim zadebiutowała platforma spacing.com - powstała w Izraelu wyszukiwarka obiektów coworkingowych, sal konferencyjnych, kreatywnej przestrzeni biurowej. Polska jest trzecim rynkiem, gdzie startuje platforma - po Izraelu i Anglii. Nasi inwestorzy wywodzą się w znakomitej większości z branży deweloperów biurowych. Zauważyli ogromny wzrost zapotrzebowania na powierzchnie o charakterze coworkingu. Dlatego mocno inwestujemy w rozwój tej branży. - mówił Eitan Singer, CEO spacing.com.

 

Miniony rok był niesamowicie rozwojowy dla rynku coworkingu w Polsce. Na nasz rynek weszły duże, międzynarodowe marki takie jak Mindspace (w Hali Koszyki) czy WeWork. Szybko rozwijają się też standardy, takie jak Brain Embassy (co-creating). Ciekawe przestrzenie rozwijają się już nie tylko w Warszawie, ale choćby w Trójmieście (o4). Ludzie dziś chcą być bardziej elastyczni. Zmienia się też charakter pracy - współpracujemy bardziej projektowo. - mówi Eitan Singer, CEO spacing.com. Młodzi przedsiębiorcy, czy aktywiści, chcą też zderzać swoje pomysły z innymi - poznawać się, współpracować. Chcą do tego zoptymalizowanej, przyjaznej, dobrze zaprojektowanej przestrzeni, wypełnionej ludźmi takimi, jak oni. Przestrzenie coworkingowe dają biznesowo nie tylko elastyczność kosztową, ale niespotykaną wcześniej możliwość szybkiego rozwijania pomysłów i transferu wiedzy i doświadczeń. - dodaje.

 

Serwis spacing.com rentowność w Izraelu uzyskał po dwóch miesiącach funkcjonowania. Jest to wyszukiwarka typu marketplace (jak Airbnb czy Booking), dedykowana wyszukiwaniu miejsc do pracy. Charakteryzuje się dużą możliwością customizacji wyszukiwań (po parametrach takich jak metraż, lokalizacja, cena, dostępność różnych usług, parkingi, prysznic na miejscu, etc.). Pomagamy użytkownikom znaleźć optymalne dla nich rozwiązanie. - mówi Patrycja Zielińska, koordynująca wdrożenie spacing.com w Polsce - Wraz z rozwojem rynku platform coworkingowych będą one coraz to bardziej różne. Już dziś widzimy platformy bardziej nastawione na współpracę, inne na projekty IT, inne budują swoją przewagę konkurencyjną na cenie, a jeszcze inne na fenomenalnym dizajnie. Rynek użytkowników tego typu przestrzeni prawie się podwaja każdego roku, dlatego zdecydowaliśmy się na dostarczenie narzędzia, które pomoże lepiej się poruszać w nim tym, którzy dopiero rozważają przeniesienie się do coworku. Platforma spacing.com daje też możliwość oceny i dyskusji na temat oferty biurowej. Dla zarządzających pełni także funkcję bardzo użytecznego CRM i pomaga optymalizować narzędzia marketingowe.