Polski launch platformy spacing.com - globalnej wyszukiwarki przestrzeni coworkingowych
Platforma spacing.pl działa już oficjalnie w Polsce ! 29. maja w Brain Embassy w Warszawie odbył się event poświęcony prezentacji portalu jak i debacie na temat rynku coworkingu w Polsce.
Writen by : Spacing | 09-11-18
29. maja oficjalnie na rynku polskim zadebiutowała platforma spacing.com -
powstała w Izraelu wyszukiwarka obiektów coworkingowych, sal konferencyjnych, kreatywnej przestrzeni
biurowej. Polska jest trzecim rynkiem, gdzie startuje platforma - po Izraelu i
Anglii. Nasi inwestorzy wywodzą się w znakomitej większości
z branży deweloperów biurowych. Zauważyli ogromny wzrost
zapotrzebowania na powierzchnie o charakterze coworkingu. Dlatego mocno
inwestujemy w rozwój tej branży. - mówił Eitan Singer, CEO spacing.com.
Miniony rok był niesamowicie rozwojowy dla rynku coworkingu w
Polsce. Na nasz rynek weszły
duże, międzynarodowe marki takie jak Mindspace (w Hali Koszyki) czy
WeWork. Szybko rozwijają się też standardy, takie jak Brain Embassy
(co-creating). Ciekawe przestrzenie rozwijają się już nie tylko w Warszawie,
ale choćby w Trójmieście
(o4). Ludzie dziś chcą być bardziej elastyczni. Zmienia się
też charakter pracy - współpracujemy bardziej projektowo. - mówi Eitan Singer, CEO spacing.com. Młodzi przedsiębiorcy, czy aktywiści, chcą też zderzać swoje
pomysły z innymi - poznawać się, współpracować. Chcą do tego zoptymalizowanej,
przyjaznej, dobrze zaprojektowanej przestrzeni, wypełnionej ludźmi takimi, jak
oni. Przestrzenie coworkingowe dają biznesowo nie tylko elastyczność kosztową,
ale niespotykaną wcześniej możliwość szybkiego rozwijania pomysłów i transferu
wiedzy i doświadczeń. - dodaje.
Serwis spacing.com rentowność w
Izraelu uzyskał po dwóch
miesiącach funkcjonowania. Jest to wyszukiwarka typu marketplace (jak Airbnb
czy Booking), dedykowana wyszukiwaniu miejsc do pracy. Charakteryzuje się dużą
możliwością customizacji wyszukiwań (po parametrach takich jak metraż,
lokalizacja, cena, dostępność różnych usług, parkingi, prysznic na miejscu,
etc.). Pomagamy użytkownikom znaleźć optymalne dla nich
rozwiązanie. - mówi
Patrycja Zielińska, koordynująca wdrożenie spacing.com
w Polsce - Wraz z rozwojem rynku platform coworkingowych
będą one coraz to bardziej różne. Już dziś widzimy platformy bardziej
nastawione na współpracę, inne na projekty IT, inne budują swoją przewagę
konkurencyjną na cenie, a jeszcze inne na fenomenalnym dizajnie. Rynek
użytkowników tego typu przestrzeni prawie się podwaja każdego roku,
dlatego zdecydowaliśmy się na dostarczenie narzędzia, które
pomoże lepiej się poruszać w nim tym, którzy dopiero rozważają
przeniesienie się do coworku. Platforma spacing.com
daje też możliwość oceny i dyskusji na temat oferty biurowej. Dla
zarządzających pełni także funkcję bardzo użytecznego CRM i pomaga
optymalizować narzędzia marketingowe.